Skip to content

Galiza-Éire seminar/seminário

10/03/2016

eireEstaremos na USC (10/03/16, 9h30) falando da comparativa Galiza-Irlanda em chave geográfica contemporânea, por amável convite do Depto. de Geografia e o GIS-T. Grande marco para grande tema, é uma honra!

[Actualização: recorte de imprensa sobre o evento. Ascenderam-me de categoria e traduziram as minhas palavras, mas bom, é um resumo do que aconteceu 😉 ]

We’ll be at USC (10/03/16, 9:30) comparing Galicia and Ireland from a contemporary geographical perspective, by kind invitation of the Dept. of Geography and the GIS-T. Great setting for a great topic, it’s an honour!

[Update: press clip on the event. I was upgraded and my words were translated but, anyway, it’s a summary of what happened 😉 ]

Notícia inicial / Press announcement (GCiencia):

Amosar as posibilidades para o estudo comparado da sociedade e o territorio de Galicia e Irlanda é o obxectivo do seminario que o 10 de marzo terá lugar na Facultade de Filosofía organizado polo Departamento de Xeografía, o Gist (Grupo de Investigación Sociedade, Tecnoloxía e Territorio-Novos Medios da USC) e a Asociación Ibérica de Sistemas e Tecnoloxías da Información AISTI. Trátase de abrir un foro de debate sobre temas centrais de interese estratéxico para Galicia como son o suicidio demográfico, a planificación territorial e o uso das TIC nas universidades.

O seminario vai  dirixido as estudantes, investigadores e docentes da USC ou calquera persoa interesada en Irlanda e na Europa Atlántica, que deberán inscribirse previamente enviando un correo a gist-formacion@usc.es co seu nome completo, enderezo electrónico, estudos e situación profesional.

No encontro, o profesor Patrick O’Flanagan, da University College Cork de Irlanda, responderá á interrogante de por qué Irlanda é o país europeo con maior dinamismo demográfico, mentres que o profesor da mesma universidade Xoán Paredes estabelecerá comparacións entre Galicia e Irlanda no tocante á ordenación territorial. Ademais, o profesor da USC Carlos Ferrás reflexionará sobre o cambio social e económico de Irlanda nos últimos 30 anos a partir de imaxes e cartografía seleccionada e a profesora Mariña Pose comparará o uso das TIC nas universidades de Cork e Santiago. Rematará a sesión cunha mesa de debate na que se analizará a maneira cómo se investiga e estuda en Irlanda.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: